woensdag 27 augustus 2014

Workshop, najaarscatalogus, verzamelbestelling.

De eerste workshop van dit seizoen heb ik gepland op 9 september, aanvang 20.00 uur.

Het wordt een 3D schilderij  ‘strand’ , om op te hangen, maar je kunt het ook ergens neerzetten, omdat het een dikke lijst is.

 

                                   

Kosten voor dit project zijn € 14,50 . Dit is inclusief de lijst, opvulling, gebruik van materialen en natuurlijk koffie/thee met iets lekkers.
De workshop zal ong. 2 uur duren. Opgeven kan via de mail:  ing.oudijk@planet.nl

(workshop -waardebonnen kunnen ingeleverd worden mét bijbetaling, want let op: die hebben een maximale waarde van € 10,00.) 

Er is een nieuwe najaarscatalogus uit. Vanaf 28 augustus mag hieruit besteld worden.
Vanaf morgen via mijn blog online in te kijken!
Hierin staan weer vele ideeën voor het najaar en de kerst.
Volgt u een workshop óf plaatst u binnenkort een bestelling, dan krijgt u deze catalogus gratis.

Op 5 september is er weer een verzamelbestelling.
Ik verzamel dan alle bestellingen bij elkaar en stuur ze in één keer door naar Stampin’Up! .
Als je hier aan mee wilt doen, betaal je géén verzendkosten.
Graag bij het doorgeven van je bestelling, de bestelnummers melden met korte omschrijving.
De betaling van je bestelling moet wel vóór 5 september bij mij binnen zijn.
Meestal kan de bestelling binnen een week bij mij afgehaald worden.

Losse bestellingen, buiten de verzamelbestelling om óf bestellingen die ik moet opsturen, hebben wel verzendkosten: € 5,95.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten