dinsdag 2 juni 2015

Yes! De nieuwe catalogus van Stampin'Up! is online en we mogen bestellen!!

Hoera! De nieuwe catalogus van Stampin'Up! is online!
Klik op de afbeelding rechts boven op mijn blog en je kunt 'm bekijken!
Heerlijk neuzen tussen allemaal mooie, nieuwe stempelsets, ponsen, snijmallen, kleuren inkt en nog veel meer!
Vanaf vandaag kun je er ook uit bestellen!
Wil je meer weten of wat bestellen?
Stuur me dan even een mailtje:
ing.oudijk@planet.nl

Wil je een papieren catalogus in handen hebben?
Stuur me dan ook een mailtje.
Ik vraag er een kleine vergoeding voor van € 3,00 excl. verzendkosten.
Bij een bestelling van € 50,00 of meer krijg je er een gratis!!

Bestellingen van > € 75,00 hebben géén verzendkosten.


 
Als je mijn nieuwsbrief wilt ontvangen, met daarin de laatste nieuwtjes, workshops en aanbiedingen, stuur me een mailtje!
 
Creatieve  groetjes!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten