donderdag 4 oktober 2018

De eerste workshop was weer een feest!

Na een jaar geen workshops te hebben geven, had ik afgelopen maandag weer de eerste!
Het was een gezellige avond, vol creativiteit.

De groep bestond uit dames die veel, minder óf weinig thuis knutselen.
Het was fijn om te zien dat ze allemaal met veel plezier bezig waren. 
Iedereen op eigen niveau en snelheid.
De resultaten waren heel leuk en ze gingen met een blij gezicht naar huis.
En ik.... ook ik was erg in mijn nopjes!!

Óp naar de volgende workshop : volgende week dinsdagavond.
Kijk voor meer info onder de tab 'workshops', boven aan mijn blog.


De mooie resultaten: 


Werk in uitvoering:







Voor elke deelneemster een kleinigheidje, 
als dank voor hun aanwezigheid, gezelligheid én creativiteit:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten