dinsdag 20 januari 2015

Butterflies Thinlits Deis en Something Lacy in 'Wisteria Wonder' en 'Night of Navy'

Ergens in 'blog-land' vond ik een hele mooie kleurencombinatie:
Wisteria Wonder met Night of Navy.
Deze twee prachtige kleuren heb ik gecombineerd met de snijmallen Butterflies Thinlits van Stampin'Up! .

Het mag wel duidelijk zijn, dat ik helemaal weg ben van deze snijmallen én de stempelset 'Butterfly Basics'! Samen te verkrijgen in een bundel, dus met 15% korting!

Ook heb ik gebruik gemaakt van de achtergrondstempel 'Something Lacy' en de Nederlandse set 'Juiste Woorden/Sentimenten'.

Het bloemetje is gemaakt van 'Simply Pressed Clay' en de 'Buttons & Blossoms Pressed Clay Molds'.
Eigenlijk gebruik ik deze lichtgewicht klei nog veel te weinig. Je kunt er zulke leuke embellishments van maken, die zo licht zijn, dat je geen extra portokosten hebt als je het opstuurt.

De vlinders zijn uitgesneden uit Night of Navy cardstock en uit Glimmer paper kleur: Dazzling Diamonds.

 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten