dinsdag 6 januari 2015

Sale-A-Bration én voorjaarscatalogus!

Jaaaaa, daar is die dan: de Sale-A-Bration!
Vandaag start de Sale-A-Bration en duurt tot 31 maart.

Wat is dat nu eigenlijk??? Voor iedereen die hier nog nooit van gehoord heeft, de volgende uitleg:

Tijdens de Sale-A-Bration periode mag je bij elke bestelling van € 60,00 , een gratis product uitkiezen uit de Sale-A-Bration folder. (bij € 120,- 2 producten, bij € 180,- 3 producten, enzovoorts)
De producten uit deze folder zijn niet te koop, dus je kunt ze alleen in bezit zien te krijgen via deze Sale-A-Bration actie! Klik op de afbeelding om de folder te bekijken:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_SAB/20150106_SAB_en-EU.pdf
 
 
 
Tijdens deze periode is het ook heel voordelig om een Stampin'Up! demonstrator, zoals mij, te worden. Je ontvangt dan niet alleen je starterskit, maar ook nog extra producten of kits!
Vraag naar de mogelijkheden!
Interesse? Lees dan ook even de informatie onder het tabje "Ook demonstrator worden"

Ander leuk nieuws:
De voorjaarscatalogus gaat van start! Vanaf vandaag mag er uit besteld worden.
Ik heb al het een en ander laten zien in mijn vorige berichten. Maar dat is maar een heel klein beetje, van al het moois dat er in deze catalogus staat!

Klik op de onderstaande afbeelding van de voorjaarscatalogus en je kunt al het moois bekijken!



http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_occasions/20150106_Occasions_en-EU.pdf
 
 
 
 
a.s. zaterdag is er een verzamelbestelling.
 
Ik verzamel dan alle bestellingen bij elkaar en stuur ze in één keer door naar Stampin’Up! .
Als je hier aan mee wilt doen, betaal je géén verzendkosten.
Graag bij het doorgeven van je bestelling, de bestelnummers melden met korte omschrijving.
De betaling van je bestelling moet wel vóór 10 januari bij mij binnen zijn.
Meestal kan de bestelling binnen een week bij mij afgehaald worden.
Losse bestellingen, buiten de verzamelbestelling om óf bestellingen die ik moet opsturen, hebben wel verzendkosten: € 5,95.
(boven € 100,00 vrij van verzendkosten)



 
Als je vragen hebt, hoor ik ze graag:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten