woensdag 1 juni 2016

Vandaag al feest: er mag uit de nieuwe catalogus van Stampin'Up! besteld worden!

Vanaf vandaag mag er uit de nieuwe catalogus besteld worden.
Er staat zoveel moois in, dat ik zelf ook moeilijk kon kiezen!
Ik heb het een en ander besteld en ik hoop dat het snel binnen is.
Dan kan ik aan de slag voor mijn 'catalogus-feestje' van volgende week (zie blogbericht hieronder).

Heb je ook zin om te komen?
Laat het dan even weten: ing.oudijk@planet.nl

Klik op de afbeelding hieronder, om de nieuwe catalogus online in te kijken:


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016-2017%20Annual%20Catalog/2016_ACWeb_Eng-UK.pdf


Wil je liever een papieren versie ontvangen?
Vaste klanten, die regelmatig in 2016 besteld hebben, krijgen deze gratis van mij.
Anders kost de catalogus € 3,00 excl. eventuele verzendkosten.


Op 10 en 11 juni is er een stapel catalogussen aanwezig, tijdens het 'catalogus-feestje'!
Wil je er dan een meenemen, laat het even weten. Ik reserveer er dan een voor je!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten