maandag 27 juni 2016

Veel workshops deze week!

Afgelopen week had ik twee workshops, morgen nog eentje en vanavond techniek-les!
Goed gevulde week, heerlijk!

We hebben donderdag een tuin-boek gemaakt en zaterdag babykaarten.
De babykaarten waren best even lastig, want er komt wat meet-werk aan te pas.
Maar eenmaal een keer gemaakt, gaat de volgende makkelijker!
De kaarten waren toch goed gelukt en iedereen ging tevreden naar huis.
Helaas heb ik hier geen foto van.... vergeten.... 

Wel heb ik de tuin-boeken van donderdag nog op de foto gezet:

Bedankt iedereen voor jullie gezellige, aanwezigheid!

Vanavond weer een techniek-les met een vast clubje dames. 
Ik ga ze een spons-techniek leren, voortbordurend op de vorige les.

En morgen geef ik de workshop '3D schilderij gans/zomer'.
Al voor het derde jaar maak ik deze. Leuk is dat!
Er is nog plek, dus als je zin hebt, stuur dan een mailtje naar: ing.oudijk@planet.nl 

Hierna even 3 weken géén workshops, want ik ga voorbereidingen treffen voor twee fairs:
9 juli : 'Schapenscheerdersfeest' te Hansweert (kinderboerderij)
16 juli : 'Horse Fair' te Waarde

Samen met een collega, sta ik op deze fairs.
We hebben leuke geschenkjes, kaarten, traktaties e.d. gemaakt, die we dan verkopen.
Tevens geven we een mini workshop!
Als je tijd en zin hebt, moet je zeker een kijkje gaan nemen. 
Het worden leuke fairs!



 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten