vrijdag 26 januari 2018

'Bird Banter', 'Seasonal Layers Thinlits dies', 'Botanical Builder Framelits'.

Wat een gezellig set is het toch : 'Bird Banter'
De set bevat leuke tropische vogels, welke in te kleuren zijn met o.a. de Stampin'Blends en de Watercolor Pencils.

Zoek je naar tropische vogels op internet, dan verschijnen de meest prachtige exemplaren in mooie, felle kleuren. Persoonlijk vind ik het dan het mooist om ze in te kleuren met de Stampin'Blends, omdat je dan gemakkelijk fellere kleurtjes kan geven aan de vogels.

Ik heb weer gebruik gemaakt van de spons-techniek voor de achtergrond.
De gestempelde bladeren komen uit de set 'Awesomely Artistic'. 
Voor het 'gaas' heb ik een stempel uit 'Timeless Textures' gebruikt.

De tak is een snijmal uit  'Seasonal Layers Thinlits dies' en de blaadjes komen uit 'Botanical Builder Framelits'. Deze laatste is helaas niet meer te bestellen. Ik ben blij dat ik deze nog heb, want dat geeft het geheel een tropische uitstraling.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten