woensdag 29 augustus 2018

Eindelijk....daar ben ik weer! Deze keer met: 'Enjoy Life' van Stampin'Up!


Nou, dat is een tijd geleden....
Soms zijn er van die momenten dat de tijd zo hard vliegt en dat je dus tijd te kort komt!
Ondanks alle bezigheden, heb ik toch echt wel zo nu en dan geknutseld.
Alleen het op mijn blog zetten, lukte dan niet. Dat vroeg net even teveel tijd!

Ik ga proberen om weer regelmatig iets te posten!

Hier wat kaartjes, gemaakt met de set 'Enjoy Life'.
Het is weer eens een heel ander set, met silhouet afbeeldingen en mooie teksten.
Deze kaarten heb ik echter niet voorzien van tekst.
Mocht ik deze willen versturen, dan kan ik op dat moment de gepaste tekst toevoegen.




Dit set leent zich erg goed om de spons-techniek bij te gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten